כאשר גילינו את האינטרנט, גילינו את עולם השיווק הגדול ביותר שהכרנו לעומת שלטי החוצות והפוסטרים שהכרנו עד היום. כשגברו התחרויות בין האתרים בארץ גדל השוק לשוק פרסום חינם בכדי להגדיל תעבורה באתר המפרסם, מה שגרם לנו העסקים, לפרסם בכל מקום שרק אפשר כשזה בחינם, בין רשימות של בעלי עסקים אני מגלה טעויות רבות לפרסום מינימאלי, כאשר אתם כבעלי עסקים מתחילים או מתקדמים זה לא העיקר, העיקר הוא כשאתם נרשמים לאתרים שמפרסמים חינם בעלי עסקים השתדלו להיות פרטניים ככל האפשר, בתור התחלה, כתבו פרטים על העסק, מה המוצר שאתם מוכרים, כמה זמן אתם בתעשייה (אם זה שווה אזכור) תפרסמו את הסלוגן שיתקע לכל הגולשים בראש ושייזכרו בכם כל פעם שיישמעו משהו קרוב, פרסום ויראלי הינו הפרסום החזק ביותר היום,
תראו נכוחות להביא לקוחות בעזרת מבצעים, הנחות או כל פרט שיביא אותם צעד קדימה לפתח החנות / אתר שלכם בכדי להגיע למצב של הדדיות ולא רק "פרסמתי אז אני אמשיך לאתר הבא".
המון בעלי עסקים נרשמים ומראים יציאה מידיי חובה, שם,כתובת וטלפון, למה? הרי כבר נתנו לכם מקום להגיד כל מה שעל ליבכם ועל פרטי העסק, תפרטו כי בל נשכח שמר גוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם אוהב פרטים וכך יוצא את פרטי העסק שלכם בכל חיפוש תחת מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם, אחרי כל מה שפירטנו לגולשים שלנו אנחנו מקבלים נקודות זכות במנועי החיפוש, פשוטו כמשמעו, אם בעל עסק דומה לשלנו יכתוב רק פרטי התקשרות בזמן שאנחנו נפרט ונדבר על העסק שלנו לרמות פרטניות, גוגל יעלה אותנו קודם במנועי החיפוש תחת מילות החיפוש שקשורות לעסקינו.
פרסום חינם לעסקים הוא לא כלי בשבילנו אלא כלי לגולשים שמחפשים אותנו, צריכים לתת משיכה אמיתית בשביל להביא לקוחות ולא לצאת ידי חובה, בעלי עסקים הינם תמיד על הולכים על חוט מאוד דק בזמננו וצריכים תמיד לדאוג לתזרים של לקוחות חדשים לא משנה כמה עסקים הולכים לכם עכשיו ולא משנה כמה מנהל הבנק שלכם אוהב אתכם, אתם תמיד צריכים לדאוג לזרימה חדשה, בשביל המציאו את הפרסום החינמי בכדי להוציא אותנו בעלי העסקים עם גישה מלאה לגולשים ולא עוד פרטי התקשרות למען מיזוג לקוחות ולעסקים.
תראו נכוחות להביא לקוחות בעזרת מבצעים, הנחות או כל פרט שיביא אותם צעד קדימה לפתח החנות / אתר שלכם בכדי להגיע למצב של הדדיות ולא רק "פרסמתי אז אני אמשיך לאתר הבא".
המון בעלי עסקים נרשמים ומראים יציאה מידיי חובה, שם,כתובת וטלפון, למה? הרי כבר נתנו לכם מקום להגיד כל מה שעל ליבכם ועל פרטי העסק, תפרטו כי בל נשכח שמר גוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם אוהב פרטים וכך יוצא את פרטי העסק שלכם בכל חיפוש תחת מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם, אחרי כל מה שפירטנו לגולשים שלנו אנחנו מקבלים נקודות זכות במנועי החיפוש, פשוטו כמשמעו, אם בעל עסק דומה לשלנו יכתוב רק פרטי התקשרות בזמן שאנחנו נפרט ונדבר על העסק שלנו לרמות פרטניות, גוגל יעלה אותנו קודם במנועי החיפוש תחת מילות החיפוש שקשורות לעסקינו.
פרסום חינם לעסקים הוא לא כלי בשבילנו אלא כלי לגולשים שמחפשים אותנו, צריכים לתת משיכה אמיתית בשביל להביא לקוחות ולא לצאת ידי חובה, בעלי עסקים הינם תמיד על הולכים על חוט מאוד דק בזמננו וצריכים תמיד לדאוג לתזרים של לקוחות חדשים לא משנה כמה עסקים הולכים לכם עכשיו ולא משנה כמה מנהל הבנק שלכם אוהב אתכם, אתם תמיד צריכים לדאוג לזרימה חדשה, בשביל המציאו את הפרסום החינמי בכדי להוציא אותנו בעלי העסקים עם גישה מלאה לגולשים ולא עוד פרטי התקשרות למען מיזוג לקוחות ולעסקים.